Inkopen Wibra

by - november 03, 2010


De Wibra heeft op het moment kortingen op brei
en haaknaalden maar ook op bollen wol.
Nu is de Wibra nooit duur met dit soort dingen maar 25% eraf
 is altijd lekker. Vandaag heb ik dus ook even wat ingekocht.


De hoeveelheid kleuren viel tegen.. of ik koop er gewoon te
 vaak wol, kan ook he ;)Toch heb ik nog 4 leuke kleurtjes en twee
 haaknaalden gevonden.Ik was inplaats van 6.50 euro nu
4.70 euro kwijt. Scheelt niet veel maar ach ik heb weer
even een voorraadje.

Zijn jullie nog bij de Wibra geweest voor deze actie?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Nee, ik niet maar mijn oma en moeder zijn pas weer begonnen met breien van een hele mooie sjaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was in den bosch hem ik twee bolletjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me zelf een zomaar koop stop opgelegd, mag alleen weer wol kopen als de trui af is. En dan voor een bepaald project. Streng hè

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥