Dagelijkse dingen

by - november 03, 2010


De dagen beginnen kouder te worden en als ik s’avond tegen 18.15 uur terug
fiets van stage is het al helemaal donker. De winter komt eraan.
De T-shirt hebben bij mij plaats gemaakt voor shirt met lange mouw en ik ben
al een aardig eind met het breien van mijn nieuwe winter handschoenen.
Alles veranderd in de natuur, ook zo in je eigen leven.

Sinds een paar weekjes ga ik weer naar school ( ben er een jaar tussen uit geweest)
en dit bevalt me erg goed. We hebben een erg leuke klas en die maken de
foutjes van school weer helemaal goed.
Ik ben alweer druk aan het leren voor toetsen geweest en van de 6 heb ik twee cijfers
terug en die waren allebei dik voldoende ( ze werken alleen met voldoende
en onvoldoende) Naast school ben ik ook met stage begonnen, bij dierenspeciaalzaak
 Pets Place. We moesten gelijk op blok stage ( 4 dagen per week) voor 3 weken lang,
iets waar ik erg tegenop zag. Maar ik begin steeds meer mijn draai in het bedrijf te
vinden en mag ook steeds meer doen.
Na deze week moet ik nog één weekje en daarna begint het gewone school
en stage leven. 3 dagen school en 2 dagen stage.



Naast dit school/stage leven heb ik ook nog mijn vriend en mijn eigen hobby’s.
Vriendlief heeft deze week toetsweek en daarna een week vrij, helaas omdat
ik zelf elke dag op stage ben zie ik hem niet veel.

Ook mijn hobby’s komen soms op de laatste plek te staan..
De ‘Sepia Roses’ vorderen maar erg langzaam ook mede door mijn polsklachten
die nu weer beginnen op te spelen.


Ik ben helaas ook nog niet begonnen met de ‘Cheeta With Cubs’.  
Wel gaan mijn zelfgebreide kerstmutsjes vooruit, ik heb er twee af en de derde
staat
alweer op de pennen. Ik heb nog zoveel projecten waar ik aan wil
beginnen maar ik
heb er gewoon de tijd niet voor… ^_^*


Door een foutje van school en door mijn vriendelijke stagebegeleider heb ik
vandaag een dagje vrij. Lekker verder werken aan mijn projecten en natuurlijk
ook een beetje aandacht besteden aan mijn schoolverslagen.


You May Also Like

0 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥