Burger Zoo

by - oktober 28, 2010

Gisteren heb ik geen logje geplaatst omdat ik met mijn vriend een dagje
naar Arnhem ben geweest. Half 9 zijn we richting het station vertrokken en tegen 11.00 uur
stonden we voor de poort van Burger Zoo. Ik had mijn camera meegenomen dus ik
laat jullie meegenieten van wat leuke foto's.

Ik was zelf al een paar keer in Burger Zoo geweest maar de katachtigen, pinquins,
vleermuizen en de stokstaartjes blijven toch echt wel mijn favorieten.

Na een paar uurtjes in de dierentuin te hebben gelopen besloten we terug naar
de binnenstad te gaan om te winkelen. Helaas begon het toen te regenen dus nadat vriendlief
één mooi shirt heeft gekocht gingen we snel opzoek naar een leuk eetcafe'tje.
Na een lekkere maaltijd zijn we tegen 20.00 uur in de trein richting huis gestapt.

Wat zijn jullie favorite dieren in de dierentuin?

You May Also Like

1 Reacties

  1. Wat een leuke foto's! Burgers zoo is een erg mooie dierentuin, zeker met de bush enzo. Mijn favoriete dieren zijn toch de stokstaartjes en die heb je ook de foto genomen haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥