Bailey

by - oktober 25, 2010

Vandaag was het de schoonmaakdag van de
knaagdier hokken. Ik heb mijn hamstertje Bailey even in een
zelfgemaakte ren gezet zodat hij even uit zijn
eigen kooi is,natuurlijk levert dat leuke foto's op!


Voor Bailey had ik alleen maar dwerghamsters dus toen
ik een goudhamster in huis haalde was het zeker wel
even wennen. Syrische (goudhamster) hamsters zijn namelijk
totaal anders van karakter en natuurlijk van formaat. En omdat ze
groter zijn hebben ze natuurlijk ook een grote kooi nodig.
Bailey heeft ook een ren ter beschikking van 1 bij 1 meter.
( de kooi zal ik een andere keer wel laten zien)


Na bijna 1.5 jaar moet ik nog steeds erg lachen om
dit grappige beestje.Als je alleen al naar zijn leuke plukjes op
de eerste foto's kijkt snap je wel waarom =)

You May Also Like

2 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥