Liberate Me | Bladzijde 5 & 6

by - september 07, 2019




De laatste update stamt alweer uit begin juli en sindsdien zijn er vele kruisjes aan de dame van Librate Me bij gekomen. Niet één maar twee bladzijdes zijn afgerond. De eerste ( haar gezicht) kon ik nog niet laten zien omdat ik één kleur miste. En een bladzijde die nog zo'n 40 kruisjes moet, noem ik nog niet af. Dus ik bestelde de missende kleur en ging verder met een nieuwe bladzijde..



Langzaam maar zeker kwam deze bladzijde ook steeds verder tot zijn eind. En hoewel ik al lang de missende kleur in huis had, besloot ik om eerst door te borduren met de zesde bladzijde voordat ik een nieuwe update over haar zou schrijven..


En nu, een paar weken later staan beide bladzijdes erop. Hoewel het een favoriet borduurwerk van mij is zorgen de donkere kleuren er regelmatig voor dat de moed mij in de schoenen zakt. Vele bladzijdes van het donkere bos achter de dame zullen nog volgen en hoewel ze redelijk snel door borduren, is het niet het spannendste om te borduren. 

Maar ik zal haar toch graag ooit eens afzien dus ik borduur braaf verder. Bladzijde voor bladzijde, ook het donkere bos..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Je borduurt echt flink door. Je kan nu in ieder geval naar haar gezicht kijken als je met donkere bos bezig ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat echt super snel door, het word prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en werk en die donkere kleuren met de komende herfst en winter maakt het nog moeilijker! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit ook in de donkere kleuren met times up maar als je dan ziet wat er tevoorschijn komt is het meer dan waard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de smaak wel aardig te pakken van het HAED borduren!
    Wel een beetje griezelig hoor...de afbeelding..brrrr.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥