Mini Deer Creek | Bladzijde twee & verder met Liberate Me

by - juli 03, 2019


In mijn vorige update van de 'Mini Deer Creek' was de finish al duidelijk in zicht. En duurde dan ook niet lang voordat ik de laatste kruisjes aan deze pagina kon zetten.  Een pagina die vooral achtergrond, de rivier een een dennentak weer geeft. En laat die Dennentak nu uit alleen maar confetti bestaan! Ik was dus best blij dat ie erop stond..



Hoewel het een fijn borduurwerk is om aan te werken zal ze nu weer in mijn handwerk bak verdwijnen. Want het kriebelt ook al enige tijd om Liberate Me weer op te pakken. Een eerlijk gezegd werd dit ook wel weer eens tijd. De laatste update stamt namelijk alweer uit juni 2018. Een heel jaar zijn wij inmiddels verder en de eerste avond dat ik weeraan haar borduurde werd mij gelijk weer duidelijk waarom ik haar neer had gelegd: oneindige confetti stukken!

Ik heb nog nooit een borduurwerk gehad die uit zoveel (grote) stukken confetti bestaat! Tel daarbij op dat het voornamelijk donkere kleuren zijn om mee te borduren.. Tja dan wil de moed nog wel eens in de schoenen zakken. Maar ik heb vernieuwde energie gevonden, dus voor staat zij weer op mijn borduur ring. 

Wissel jij vaak tussen projecten?

You May Also Like

2 Reacties

  1. Confetti is juist echt mijn ding. En ja zoals je weet switch ik enorm tussen projecten. Hou daarvan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat bij elk groot handwerk het wel fijn is om afwisseling te hebben, zo ook hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥