Een draakje voor ons meisje

by - april 23, 2019



Omdat ons kleine meisje de laatste tijd helemaal gek is van Dinosaurussen, besloot ik een draakje/dino voor haar te haken. Want waarom kopen als je alle materialen én patroon nog in de kast hebt liggen? Dit vriendelijke draakje heb ik al negen (!) keer eerder gehaakt en blijft een schatje om te zien! Het haken ging makkelijker als gedacht en binnen een week had ik hem af.


Doordat ik met Stylecraft haakte is het een zacht maar toch best groot knuffeltje geworden. Ik schat hem op zo'n 30 cm hoog, wat voor een leuk speelkameraadje zorgt. Inmiddels ligt de haaknaald weer stil en ben ik aan bedenken wat ik hierna zal gaan maken.

PS: Deze leukerd is ook bij mij te bestellen in alle mogelijke kleuren. Voor vragen of prijsopgave stuur vrijblijvend een berichtje via mijn contactformulier.

You May Also Like

5 Reacties

  1. O, wat een leukerd! Die gaat vast mooie avonturen tegemoet! Leuk dat je weer aan de haak was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super snel gehaakt! Ziet er leuk en gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een week, jeetje wat snel! Hij is inderdaad erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat had je snel gedaan, leuk hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥