Verlanglijstje bij de Large

by - december 07, 2015

Voor vandaag leek het mij wel eens leuk om jullie een kijkje te geven in mijn kleding stijl. En dan niet vanuit mijn kledingkast, want ik ben echt een ramp als het gaat om mooie outfit foto's maken! Nee, voor vandaag laat ik jullie de artikelen zien die ik alweer een tijdje op mijn verlanglijstje heb staan.

Al jaren bestel ik mijn kleding bij de Large, het kan ook bijna niet anders want mijn kleding stijl vind je niet in de algemene winkels. Heel af en toe kan ik voor een broek of een basis shirtje/jurkje slagen maar voor de rest moet ik echt bij mijn geliefde Large zijn. Mijn nieuwe jas die ik laatst liet zien, komt ook bij de Large vandaan trouwens




Ondanks dat de winter langzaam zijn intrede doet zul je weinig truien op mijn verlanglijstjes vinden. Ik heb het namelijk snel warm en vind een dun shirtje met daarover een bolero of een simpel plaid (als je lekker thuis bent) vaak warm genoeg. 

Het linkershirtje van Alchemy Gothic daarentegen is net warm genoeg. Voor de hele koude dagen zal ik het niet aan kunnen, aangezien de schouders en rug open zijn. Een nieuw Children of bodom bandshirt mocht ook niet uitblijven, ik had nog bij het concert gekeken maar helaas hadden ze mijn maat niet meer. Gelukkig zijn ze altijd volop bij de Large te bestellen en bestelde ik snel mijn I Worship Chaos t-shirt samen met het shirtje dat er links van staat.

Ondanks dat ik wel een broek en een rokje op mijn verlanglijstje heb staan, wacht ik nog even met bestellen totdat ik wat kilo's ben afgevallen. Misschien een leuke beloning voor mijzelf als het afvallen lukt?! Ook de overige artikelen moeten nog even wachten want een aantal staan ook op mijn kerstverlanglijstje, dus wie weet..

Wat staat er momenteel op jouw kleding wishlist?

You May Also Like

7 Reacties

  1. eerlijk gezegd heb ik geen wensenlijstje. ik vind de broek erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Large heet hier EMP, maar ze he hebben dezelfde dingen :-) Was onlangs ook weer aan het kijken. Die schoenen zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kleedje en de bloes vind ik wel prachtig. Ik heb geen wishlist, misschien een tof bloesje voor bij kerstmis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om te zien dat je echt een totaal andere smaak hebt dan ik :-). Ik hou juist wel heel erg van truien in een kleurtje. :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ging net zeggen dat deze blogpost wel heel handig is indien je echtgenoot niet goed weet waar hij met kerst plezier mee kan doen. Maar toen zag ik dat sommige items al op je wishlist stonden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verlanglijstje.. Pfhoe de Large.. Daar kwam ik vroeger regelmatig.. Soort nostalgie voor mij dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥