Bodieboost update

by - mei 20, 2014


Ondertussen ben ik alweer een aantal weken bezig met Bodieboost. Hier konden jullie
lezen dat ik weer met afvallen wou beginnen. Afvallen is prima, maar ik wil dit altijd wel
verantwoord doen, geen rare shakes of pilletjes voor mij dus. Maar wel puur eten en meer 
bewegen. En met Bodieboost eet je heel puur, veel groente en fruit. Maar ook heb ik nog 
nooit zoveel nootjes, joghurt of vis gegeten. De pakjes saus blijven echter nu wel staan.
Alles wordt nu vervangen door smaakmakers, dit kunnen de groentes zelf zijn, of wat 
kruiden of honing.
 
De marktkoopman is heel blij met ons, we hebben nog nooit zoveel fruit en groente in huis 
gehad, want daar bestaat dit dieet vooral uit. Soms denk ik wel: 'Oh alweer zoveel groente??' 
maar na een tijdje went het en de recepten zijn heerlijk. Een geweldige beslissing dus. Een leuk 
voordeeltje is dat ik al 1.3 kg  en wat cm'tjes ben afgevallen! Terwijl ik toch dat ene stukje taart 
op de verjaardag en dat lekkere ijsje gisteravond niet heb afgeslagen.

( foto is van : Thebeautymagazine)

 Een prettig dieet waarbij je nog wat lekkers mag moet eten. Ook heb ik meer inzicht over
mijn eetgewoontes gekregen, maar daarover later meer. Voor nu ben ik gewoon heel blij dat
ik ook met dit warme weer af en toe en ijsje mag eten. En daarbij val ik toch af..
Een fijn dieet, eentje waarmee ik nog een tijdje doorga. Zijn er nog meer bodieboosters hier?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Och, dat zijn wel heerlijke jokers!! yummie yummie.
    Die zou ik ook niet afgeslagen hebben.
    Gisteren heb ik op een verjaardag ook een heerlijk stukje appeltaart op.
    Bodieboost is fantastisch, en je voelt je ook absoluut niet schuldig na zo'n joker.
    Want het is zoals je zei, soms zelf verplicht.
    Dus Let's Boost, je kunt het ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad en als je nu eerlijk bent, jezelf vanalles ontzeggen dat werkt wel een tijdje maar niet voor langere tijd. En ik vind Bodieboost echt een mooie methode, ook om mee verder te gaan na het afvallen. Wel met iets meer jokers dan misschien :P En ik vind bijna 1.5 kg in 3 weken tijd wel netjes. Met Sonja Bakker viel ik wel meer en sneller af, maar tja dat was soms ook echt honger lijden :P

      Verwijderen
  2. Heerlijk dat het zo goed gaat, het gevoel dat je bewust en gezond eet is soms belangrijker dan enkele kilo's :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Elisa, die extra kilo'tjes zullen vanzelf verdwijnen. Het duurt alleen iets langer nu. Maar genieten vind ik toch ook erg belangrijk. Een hele zomer zonder wat lekkers of een ijsje vind ik niet echt vriendelijk naar jezelf toe.

      Verwijderen
  3. Lekker als je aan het afvallen bent en toch zo'n heerlijk ijsje kan eten.
    Als je gezond eet en ook beweegt gaat het denk ik vanzelf het afvallen.
    Ik heb er geen ervaring mee, ik heb nog nooit een dieet gevolgd.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig! Ik doe sinds januari bodieboost en het bevalt me prima!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥