Home Sweet Home

by - april 06, 2014


De laatste foto's van ons huisje plaatste ik op 26 November (klik), sinds die tijd is er veel
veranderd hier in huis. Zo is er een bench bij gekomen voor Bentley, maar ook wat kleine
assecoires (klik). Dit weekend besloten we om de boel helemaal om te gooien. Ik wil al 
heel lang een mooie sidetable en na wat passen en meten besloten we om naar Ikea te gaan.
'We maken er gewoon ruimte voor!' Natuurlijk had de Ikea een mooie staan, dus we werden
de trotse eigenaren van een Sidetable, met opbergmanden want dat stond zo leuk! 'Maare 
hoe zit dat met een nieuwe bank? Zullen we gewoon even kijken?' Al 4 jaar willen we 
eigenlijk een nieuwe bank en met dit mooie, nieuwe huisje was het gewoon zonde om die
lelijke bank er weer neer te zetten. Dus na wat wikken en wegen besloten we ook om
die ene mooie bank van de Ikea te kopen, die ene waar we al maanden naar zitten te 
kijken. Na een druk weekendje kan ik echt zeggen dat ik heel blij ben met mijn
vernieuwde woonkamertje  ♥


De nieuwe sidetable..




Tommie heeft de bank alvast goedgekeurd voor ons..

De nieuwe bank, de kleuren zijn precies wat ik graag wou  


You May Also Like

5 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥