Afsluiting van een rare en emotionele week..

by - september 29, 2013



Toen ik het vorige berichtje schreef keken we met veel hoop naar onze nieuwe
toekomst plannen. Dit is na vrijdag 360 graden gedraaid. Tijdelijk wonen wij weer
bij mijn ouders in omdat ons eigen huis nu niet meer woonbaar en veilig is voor ons.
Een nieuw huis zien te vinden staat dus hoog op de planning, in de tussentijd wonen
wij met onze diertjes dus bij mijn ouders.Ons leven is in korte tijd snel veranderd maar we 
pakken de draad snel weer op. Die rot buren hebben al veel te veel van ons (woon) plezier
afgepakt. Onze toekomst pakken ze niet meer van ons af. In dagen is er niet gehandwerkt en 
stond mijn hoofd er natuurlijk ook niet na.  Dit zal de komende dagen wel weer langzaam 
komen want juist in het handwerken kan ik veel rust en aarding vinden. Zodoende dat ik
nu deze update van Mini Autumn Cat Magic laat zien :)

Op naar een betere week..

You May Also Like

13 Reacties

  1. Dat is heftig joh, sterkte! Ik hoop dat jullie snel een plekje vinden waar je met plezier kunt wonen. Gelukkig dat je bij je ouders terecht kunt. Handwerken ontspant inderdaad, prachtige kleuren heeft het borduurwerk waar je mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat vreselijk! Heel veel sterkte!
    Fijn dat jullie bij je ouders terecht kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heftig zeg. Hoop dat jullie snel weer een nieuw huis vinden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel heftig, veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes, en ik duim voor jullie dat jullie snel een mooi huisje vinden samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toestanden! succes met het vinden van een nieuwe plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat balen zeg. Ik hoop dat jullie snel een nieuw plekje kunnen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een nare toestand zeg! Gelukkig kunnen jullie -tijdelijk- bij je ouders inwonen. Hoop dat jullie snel een plekje vinden dat je een thuis kan noemen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, ik heb hier blijkbar wat logjes gemist. Ik heb even moeten bijlezen. Wat een toestanden! Ik hoop dat je snel een leuk stekje vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei oh nee, wat een vreselijke turn of events :-( Hopelijk komt 't snel weer goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk komt het allemaal snel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heftig zeg, dat je weer bij je ouders woont vanwege de buren.
    Het zou eigenlijk andersom moeten zijn.
    Mensen die de boel verzieken moeten ze er uit zetten!!.
    Maar ja in Nederland wordt het allemaal maar toegestaan.
    Sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥