Fuchsia Fairies

by - april 12, 2013



Langzaam maar zeker vind iedereen zijn weg naar mijn blogje weer terug, ik geef toe dat 
overstappen naar een ander adres altijd lastig is. Maar gelukkig was dit voor een laatste keer.
  Zoals jullie misschien al wel weten houd per 1 juli a.s de google reader ermee op. Ik volg 
iedereen al tijden met Bloglovin, een super fijn programma. Wil je niks meer missen van mijn 
updates? Kijk dan eens op mijn Facebook en Bloglovin pagina en wordt lid :)

Vele kruisjes zijn er sinds de laatste update bijgekomen. De Fuchsia Fairies zijn nu te zien.
 Tijdens het borduren zag ik al dat het geen gewone bloemen werden, maar kleine feeën.
Tussen al dat bruin en oranje tinten zie je de felle bloemen, het lijkt haast of moeder natuur 
een spoortje zomer heeft achtergelaten. Fuchsia's zijn mij erg bekend. Al jarenlang heeft mijn 
moeder  ze in de tuin hangen en staan. Elke zomer zie je deze mooie, roze blaadjes zich 
ontvouwen. En nu zie ik ze ook in mijn borduurwerk tot leven komen..



You May Also Like

5 Reacties

  1. Ze is zo mooi, veel borduur plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor deze blog! Ik wist niet dat Google Reader ermee ophoudt!
    Mooie blog heb je trouwens!
    Liefs, Annewil

    http://lovetolittlethings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle.
    Ik vind het waaaaaaaaaanzinnig mooi. ooit wil ik haar ook nog eens maken.
    Nu zit ik met mijn duim omhoog omdat ik me gesneden heb,dus even helemaal niet borduren.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥