Varro

by - januari 25, 2013

Intratuin had ons konijnenvoer, Science Selective, mooi in aanbieding, een goede rede voor een
bezoekje dus. Eenmaal bij de dierenafdeling aangekomen moet ik gewoon altijd even bij de dieren
kijken. En daar keek een klein, grijs bolletje mij aan. Smekend om meegenomen te worden, althans 
zo zit dat in mijn hoofd :) Toch maar afscheid genomen en terug naar huis gegaan zonder het
bolletje. Eenmaal thuis nog eens overlegt met Vriendlief en hij was toch echt wel heel leuk en mooi
hé!? Omdat er nog een hokje leeg stond na de dood van lieve Lynk besloot ik om hem op te halen.

Niet lang daarna mocht hij zijn nieuwe verblijf in de Hamsterkast ontdekken.


Zijn nieuwe huis. 68 x 45 x 70 ( lxdxh)



Gelijk lekker badderen 


Simba heeft ook al kennis gemaakt ^^

Het grijze bolletje, ook wel een Syrische Hamster of Goudhamster genoemd heeft de 
naam Varro gekregen. De naam komt uit de serie: Spartacus. Mijn weekend wordt alvast
een  stukje beter  :)



You May Also Like

11 Reacties

  1. Aaah, wat een schatje! Veel plezier met hem of haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Veel plezier met hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief, ik smelt ook altijd voor ze. Maar weet me sterk te houden. Ook omdat meneer hier het niet zo leuk zou vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een dotje, en een mooi paleisje heeft hij gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, das ist aber ein wunderschönes Haus und die Tierchen sind so süss!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh super leuk zeg!
    En die laatste foto, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief en hij boft maar met jullie en met zijn villa.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhhh wat een poepie. Kijk die kat ook kijken, prachtig. Geniet van je nieuwe beestje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥