Cheeta With Cubs

by - mei 04, 2012


Ondanks dat de Fall Fairy erg prettig werkt wil ik 
ook graag verder komen met mijn andere 
borduurwerken. 

De Cheeta is een prachtig werk, ze gaat alleen 
wat langzamer door het vele aan- en afhechten.
Maar met zo'n resultaat wil ik er best wat langer 
overdoen.  Op 14 November 2010 ben ik hier
mee begonnen, een lange tijd is er overheen
gegaan en de kruisjes zijn langzaam gezet.
Het eerste borduur project dat ik maakte met deze
afmetingen. Een werk met 82320 kruisjes en 150 
verschillende kleuren. Deze kleuren maken de
mooie details nog duidelijker. 

Aankomende week zal er niet veel geborduurd 
worden, ik zit dan in Rome met mijn klas.
Een weekje weg van alle school stress, genietend
van een andere stad en cultuur.
Mooie plekken zullen er bezocht worden, het echte
Italiaanse voedsel zal worden geproefd en de
taal zal aan alle kanten klinken.
Een weekje waar ik naar uit kijk..

You May Also Like

8 Reacties

  1. De cheeta is al zo mooi, het zal zeker nog wel even duren voordat het af is, maar dat geeft niets. Heel veel plezier in Rome, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cheeta! Heel veel plezier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze wordt ook zo mooi. Heel veel plezier in Rome.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je cheeta is prachtig! Voor zo'n mooi resultaat mag het idd wat langer duren. Veel plezier in Rome!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Michelle,
    Ik wens je veel plezier in Rome. Geniet van deze uitzonderlijk mooie stad. Mijn kleindochter is er ook geweest en heeft naar haar zeggen "een schat aan cultuur meegebracht".
    Je cheetawerk(je) ziet er nu al zeer mooi uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt die mooi!
    Heel veel plezier in Rome! Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥