Schildpadje

by - april 11, 2012

Laatst had ik het over een geheim project. Een leukerd zou het worden
had ik gezegd,  nu aan jullie de taak om te beslissen of dat ook zo is :)



De jarige vond het in ieder geval erg leuk...
Ze wou zelf graag schildpadden als huisdier houden maar ze worden zo groot
dat ze er geen plek voor had als ze volwassen zouden zijn. Natuurlijk als haakster
bedacht ik hier iets op, haar eigen lieve schildpad. Als pluspunt: je hoeft hem niet te voeren,
je hoeft het terrarium niet schoon te maken en hij bijt niet. Knuffelen mag wel natuurlijk. ;)


You May Also Like

7 Reacties

  1. Oh wat een lieverd. Ik zou ook graag een schildpad als huisdier willen, zo liefff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa!!!! Die is super schattig! Een prachtig alternatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of het een lieverd is geworden, je bent voor 100 % geslaagd. Geweldig werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd, prachtig gemaakt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk schildpadje daar was de jarige vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Michelle,
    Dank voor je lieve reacties op mijn blog. Je knuffeltjes zijn zeker welgekomen geschenken voor de kindjes. Geen wonder want ze zijn prachtig gemaakt.
    Je "Her Special Place" is wondermooi. Ik vervolg het al van in het begin. Ben benieuwd naar de lotus.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥