Konijntjes

by - maart 23, 2012

Ik heb alweer lang niets geschreven over ze, onze konijnen vriendjes.
Osirus ( de zwart met witte) is afgelopen woensdag 3 jaar geworden, en daar
hoorde natuurlijk lekkere knabbelsticks en extra aandacht bij hé. ^_^
Voor de rest gaat alles goed met ze. Het verhaar seizoen is helaas ook weer 
begonnen, eigenlijk moet ik ze 3 keer in de week gaan borstelen.
Hebben jullie dieren er ook weer last van?



Onze mooie dame Saartje. Ze begint steeds vrolijker te worden, misschien
had ze net zoals haar baasje last van een winterdip.



Ons mooie manneke. Hij staat graag middenin de belangstelling.

 

Ze zijn gewoon ontzettend leuk samen <3
Voor iedereen die nog twijfelt, twee ( of meer) konijnen is echt veel leuker.
Zowel voor de eigenaar en voor de konijnen. Ik zag ze in het begin helemaal opleven,
zo leuk om te zien. Afgelopen tijd heb ik ze weer wat meer aandacht gegeven en dan
zie je gelijk ook dat ze weer meer naar je toe trekken. Helaas maak ik niet altijd
genoeg tijd voor ze vrij. Nog een belangrijk puntje om te verbeteren.
Want het zijn zulke lieverds. I love my rabbits 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Voor mijzelf is het verhaar seizoen zeker begonnen :-( Ik heb geen dieren meer, maar nu moet je niet zulke lieve konijntjes gaan laten zien (áls er weer huisdieren komen zullen het konijnen zijn). Wat een schatjes deze 2! Knuffel ze maar eens extra namens mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zover ik weet verharen cavia's niet echt, mijn vorige hadden er in ieder geval geen last van.
    Nu zijn het ook nog borstelcavia's en hun haren staan al alle kanten op.
    Succes met het borstelen van je konijntjes.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik merk het zeker bij mijn fretten, en ook bij de katten. Bij Mido valt het wel mee, maar bij Rai de langhaar das echt een ramp. De fretten verharen heel erg, de mandjes liggen vol met haren;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo schattig om te zien.

    staan ze binnen of buiten in huis ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverds zeg. En leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥