Lamlendig

by - november 30, 2011


Sommige dagen wil je liever in bed blijven, het is niet jouw dag..
Zo'n dag had ik dus vandaag. Moe,neerslachtig, lamlendig, erge hoofdpijn
dus ik besloot om thuis te blijven en een paar uurtjes langer te blijven slapen.
Dat deed me goed. Misschien te druk geweest, zowel lichamelijk als
psychisch? Daarna werd er rustig aan wat gegeten, wat huishouding gedaan
( anders is het helemaal zo'n verloren dag) en werd Charmed erop gezet.
Rustig werden de steken die op de pennen stonden gebreid en zo 
verschenen er langzaam weer wat kerstmutsjes. Of ik mij beter voel?
Nee niet echt, maar ik ben niet van plan om nog meer dagen thuis te
blijven ( tenzij het echt niet anders kan) ik zal wel gewoon door moeten gaan
En dat gevoel is er al een tijdje, je niet geweldig voelen maar gewoon
met de dagen mee stromen..




You May Also Like

3 Reacties

  1. Wanneer het allemaal even te veel is komt dit op je pad, een waarschuwing... Ik herken het en het is erg elendig. Ik sleep me deze week ook met moeite door, alles kost zo veel energie... Herkenbaar???

    Hopelijk voel je je gouw weer wat beter,
    Een dikke digitale knuffel
    Liefs Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best wel een beetje herkenbanar! Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar! Ik herken die dagen. Moe, geen zin, kwaaltjes en pijntjes..en soms denk ik ik blijf thuis en kom mijn bed niet meer uit! Maar juist door eruit te gaan, frisse en positieve energie op te doen dan welke manier dan ook (voor iedereen anders) voel ik mij beter dan erbij te gaan 'zitten'. Je rust nemen is zeker belangrijk wanneer je lichaam dat aangeeft. Soms is moe zijn niet een kwestie van slapen, maar rust nemen en zien de balans te vinden. Lastig, maar waar. Er kampen meer gevoelige mensen mee deze tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥