'Kijk mam! Bambi's!'

by - september 25, 2011


Na een drukke week had ik dan vandaag ook 
een vrije dag.Een mooie dag! Het zonnetje scheen, 
het waaide eindelijk is niet meer.. Na het huishouden en 
huiswerk maken besloten vriendlief en ik om te 
gaan wandelen. Ik was benieuwd of het bos al in 
herfstkleuren was, dus ik nam ook mijn
camera mee voor eventuele foto's. Helaas de bomen 
waren nog grotendeels groen  en de blaadjes bleven 
nog even hangen. Wel lagen overal beukennootjes.

Van de omhulsels wil ik een krans gaan maken en de 
nootjes zullen de hamsters wel lekker vinden =)  
In het bos ligt ook een omheinde weide waar herten
worden gehouden, meestal liggen ze ergens achterin 
maar vandaag waren ze erg nieuwsgierig.. 
Dat leverde voor het eerst leuke foto's op van 
deze mooie beestjes..



Hebben jullie ook zo genoten van deze mooie herfstdag?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een mooie dag was het. Hier zijn vele bomen al kaal aan het worden, en de bladeren krijgen de herfst kleuren. Maar dat komt door de wind hier.
    De foto;s zijn mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, de fotos van bambi zijn zeker mooi gelukt..

    Ik heb gisteren genoten van het heerlijke nazomerweer, gezellig met de hond een wandeling gemaakt en ook hele mooie fotos gemaakt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het toch een mooie dieren.. succes met de krans! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥