Foto's van de EFF

by - september 18, 2011


Zoals jullie wel weten ben ik gisteren naar de Elf Fantasy Fair
in Arcen met mijn familie geweest. Het was weer super!
De mensen waren prachtig verkleed, de locaties was super,
het weer was droog en als afsluiting ben ik bij het optreden van
Lacrimas Profundere geweest <3


Kon het niet laten om ook wat foto's van de
omgeving daar te maken. Super mooi gewoon!



Klasgenootje Anneke ^^



Skeletje


Me, met vampier tandjes.. Voelde me helemaal
compleet. ^_^ Alleen helaas bleven ze niet de hele dag zitten..


Family Portret


Die takken waren erg gaaf, maar lijkt me zo lastig
om daar de hele dag mee rond te lopen!


Mijn bandje, Lacrimas Profundere. Rob Vitacca.


Oliver Nikolas


Rob & Tony Berger


De dag vloog voorbij ! Heb over de 100 foto's gemaakt maar dat is
een beetje teveel om te plaatsen he =)  Kortom ik heb het super
naar mijn zin gehad en misschien dat ik volgend jaar wel weer ga <3



You May Also Like

7 Reacties

  1. Wow, het leek me een hele leuke,prachtige dag. Die kostuums zijn echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Ik vind die kostuums zo cool :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig, ik wou ook gaan, maar moest jammer genoeg werken. Andere keer dan maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ben jaren terug er een keertje geweest (Haarzuilens) en heb me er toen goed vermaakt. Al die mooi verklede mensen en de fijne sfeer die er hing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Michelle, het ziet er weer prachtig uit. Zie wel veel kostuums die we op de andere EFF ook gezien hebben. Maar ook hier is de omgeving weer prachtig. En van die kostuums en zo kun je geen genoeg krijgen hè?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥