Mijn afgelopen dagen..

by - juli 01, 2011


De laatste paar dagen heb ik weinig geblogd. maar ik heb niet 
stil gezeten hoor. Nieuwsgierig wat ik allemaal heb gedaan??

Geknuffeld met onze nieuwe kitten :Simba



Een diadeem, haarclip met bloem en een choker.


Een financiële meevaller, dus ik heb een keer geshopt
omdat het kon. Leuke sieraden gekocht zonder naar het prijs
kaartje te kijken. Ze zijn trouwens voor de trouwerij waar ik ook
dit jurkje voor heb gekocht.



Natuurlijk heb ik ook af en toe wat steekjes gezet..


Foto

Ik heb ook een aantal dagen stage gelopen.
Nog maar 10 dagen (dacht ik) en dan ben ik klaar met dit jaar
en heb ik heerlijk vakantie!Volgende week heb ik trouwens
ook mijn proeve. En ik heb ook super goed nieuws !!
Ik heb een stage plek voor volgend jaar! Yes yes yes
ik was zo blij toen de dierenarts vanochtend zei dat ik daar
stage mocht gaan lopen.

Nog bedankt voor al jullie lieve berichtjes ^_^


Foto

En verder..

- was mijn lieve vriend gisteren nog jarig <3
- ben ik van plan om weer wat meer kaarten te gaan maken
- heb ik 1001 nieuwe projecten én borduurwerken op het oog..
- ben ik gewoon lekker aan het ontspannen met mooie muziek,
series en mooie boeken ( o.a. The Secret )

Have a great weekend!

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat fijn dat het is goed gekomen met je stage-plek!!!
    En je borduurwerk wordt echt schitterend!
    fijn weekend,
    pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop leuke dingen heb je gedaan.
    Mooie foto's ook en je borduurwerk word ook steeds mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt zeker niet stil gezeten , je hebt heel mooie foto's gemaakt en je borduurtje is prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Jij geniet dat lees je , super , gewoon zo verder doen !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. komen de katten al wat beter overeen met elkaar ?

    Mvg sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥