Bestelling van Yves Rocher & Large

by - juni 16, 2011


Ondanks het slechte weer was vandaag toch een goede dag.
Ik heb een Go-verklaring voor mijn proeve gekregen
(dat betekend  dat ik goedgekeurd ben en dat ik de proeve
mag gaan doen) ik heb een 9,7 voor mijn Toets Ethologie
van Biologie gehaald en ik heb twee bestelling binnen
gekregen.



Ik had een paar dingentjes bij Yves Rocher besteld.
Een Shampoo speciaal voor bruin haar, nog nooit eerder
geprobeerd maar deze was nu in de aanbieding.
Een heerlijke fles met bodylotion met bramen geur,
al eerder  besteld en deze is zeker één van mijn favorieten.
En nog een mini douchegel ook in de geur Braam.




Bij Yves Rocher krijg je ook altijd leuke geschenkjes.
Zo kreeg ik dit keer een zelfbruiner, douchegel,
fles
Eau de toilette van Naturelle, lekkere maskertjes
En iets waar ik heel blij mee ben: een mini flacon van
Secrets d'Essence Rose. Hmm zo lekker he..

Dat is niet het enige wat ik binnen kreeg.
Ook kwam mijn nieuwe jurk die ik op de Large had
besteld. De eerste keer dat ik het zag was ik er al gelijk
verliefd op, dus ik heb hem gelijk besteld.





Hij past perfect en de afwerking is zo mooi gewoon <3


Een keer wat anders dan de gebruikelijke handwerk
logjes, maar het leek me wel leuk om ook wat vaker
iets  persoonlijks te posten zodat jullie toch een idee
krijgen wie ik ben en waar ik van hou..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Proficiat, en mooie jurk. Mocht ik een paar maten kleiner hebben dan zou ik ook zo'n jurk bestellen. Voorlopig doe ik het met rokken en corsetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    het boek is geinspireerd op de vampieren films en series van de laatste tijd (Twilight, Buffy the Vampire Slayer, True Blood, Vampire Diaries...). Ik vind die trui zo prachtig, maar er zitten ook wanten in die verwijzen naar Team Jacob, of flessenwarmers met bloedgroepen op. Die dingen zijn niet echt voor mij, maar die trui, ja hoor, die is wel prachtig. Heb je msn of zo? Dan kan ik je meer foto's en zo ervan tonen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je op mijn blog komt jammer dat ik niet kan volgen weet niet meer wat er gebeurd in blogland, heb ook dezelfde boeken en je jurk zal je beeldig staan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm spulletjes van Yves Rocher, vroeger bestelde ik ook wel eens wat. Braam douche lijkt me lekker.
    Mooie jurk zeg, heb je binnenkort een feest of draag je het ook privé?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post, de spullen van Yves Rocher staan hier ook wel in de badkamer, de Eau de toilette is 1 van mijn favoriete.
    De jurk zal je vast goed staan, laat ons maar een foto zien waarbij je deze aan hebt.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een superjurk! Als ik terug twintig jaar jonger zou zijn, zou ik zeker en vast ook zo eentje willen. Ik ben nog van de generatie van de "New wave" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥