Her Special Place update

by - april 20, 2011

Na alle drukte van de laatste tijd kon ik vanmiddag weer de rust
even terug vinden om heerlijk een paar uurtjes te borduren.


Ondanks die drukte vermaak ik mij prima hoor.
Ik heb al twee cijfers van toetsen terug en die zijn erg positief, een 8.4 voor
Operatie leer en een 7.7 voor EHBO 2..helemaal super toch?!
Deze week en volgende week heb ik de reflexie weken, dat wil zeggen
dat je of naar je stage toegaat of op school met bewijsstukken verder gaat.
Vandaag heb ik dus het laatste gedaan. Helaas niet zoveel gedaan als ik zou willen
maargoed.. Morgen weer een dagje stage en daarna heerlijk 4 dagen vrij.

Ook heb ik mijn layout veranderd.  Ik weet niet of jullie het mooi vinden
maar ik ben een grote fan van de tekeningen van Victoria Frances.
Er zullen misschien nog wel wat kleine dingentjes veranderen..

Liefs Michelle


You May Also Like

2 Reacties

  1. De steekjes zijn erg licht, het is denk ik geen werkje om s avonds te doen, maar gelukkig is het langer licht buiten. Goede cijfers hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je goede cijfers. Dat geeft weer zin om er tegenaan te gaan hé. Ik vind je nieuwe layout prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥