Het begin van 2011..

by - januari 01, 2011

Iedereen goed oudjaarsavond door gekomen?

Hier hebben mijn vriend en ik het lekker rustig gevierd,
mooie film erop, hapjes en oliebollen op tafel en af en 
toe naar het vuurwerk spieken.Vandaag was 
zoals elk jaar een visite dag.

Zelf doe ik niet echt aan goede voornemens, naar mijn 
mening kan je op elk moment van het jaar iets beslissen 
en ermee beginnen. Wel maakte ik vorig jaar een collage 
met onderwerpen waar ik wat extra aandacht wou besteden 
in 2010.Vanmorgen heb ik weer zo´n Collage gemaakt..


In het midden staat Live Laugh Love, alles waar ik dit jaar ga doen
hoop ik met veel passie en liefde te doen.
De dingen doen die mij gelukkig maken...

Zo een appel voor gezond leven, het eerste jaar van mijn 
opleiding voltooien, een pentagram voor mijn leer in de wicca ,
een hamster als teken van mijn dierenliefde,

een stapeltje stenen voor balans,een muffin voor al het 
lekkers wat ik nog wil gaan bakken en maken, 
liefde voor een goede relatie en leuke vriendschappen,
natuurlijk een naaiboxje voor mijn creativiteit, 
een foto van het bos voor mijn liefde voor de natuur en 
een Cherry blossom en een Lotus: de twee 
onderwerpen voor mijn nieuwe tattoos.

Het zijn geen goede voornemens maar het zijn toch 
geheugensteuntjes voor dingen die ik dit jaar wil 
gaan doen, verbeteren of wat vaker aan wil denken.


Hebben jullie nog goede voornemens??

You May Also Like

1 Reacties

  1. Een beetje laat maar het kan nog he?
    Ik wens je een heel goed 2011.

    Liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥