Gehaakte Beestenboel

by - oktober 23, 2010

Een paar weekjes geleden heb ik de wereld van
Amigugumi ontdekt,een japanse stijl om zelf lieve
beestjes en wezentjes te haken. Het leek me super leuk om
deze lieverdjes te leren maken,dus ik ben op speurtocht gegaan
om te kijken of hier in Nederland ook boeken over waren.
Na kort zoeken vond ik een aantal
hele leuke boeken op bol.com.
Ik had nog een kortingsbon liggen dus dat kwam goed uit.


Gehaakte beestenboel van Christel Krukkert.
48 bladzijdes met mooie kleurenfoto's en een
duidelijke uitleg over hoe je deze leuke beestjes
moet maken. Ik heb het maandagavond 18.30 besteld en
 dinsdag middag tegen 13.00 kreeg ik een sms'je van mijn
vriend dat mijnpakketje van Bol.com aan was gekomen.
Super snelle service dus en maar 1,95 verzendkosten in nederland!

Er staan super leuke beestjes in om te haken, deze heb ik even als
voorbeeld genomen maar er staan er nog veel meer in.



Een grote duidelijke foto zodat je goed kunt zien hoe moet worden
en rechts ernaast staat stap voor stap met tekeningen beschreven hoe je
het moet doen.


Frits het zeepaardje, deze vind ik erg leuk.

De kleuren staan beschreven maar natuurlijk kan je het ook op je
eigen manier doen en
de beestjes hele gekke of gave kleuren geven.

Binnenkort ga ik is proberen of het mij ook lukt..

You May Also Like

0 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥